جملات عاشقانه همراه باعکس
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, :: 20:14 ::  نويسنده : reza

 شعرهایم را میخوانی…

و میگویی روان پریش شده ام !

پیچیده است … قبول …

اما من فقط چشمهای تو را مینویسم …

تو ساده تر نگاه کن …

 

تنهـا برنامه اے کــه تـِکرارش


آرزوےِ هر روز مـَن استـــ


پـَخشِ زنده ےِ


نگـاهِ توستــ … هَمیـن…

 

تو تنها دعای قشنگ منی'

'''خدا میشود مستجابت کند"

'مبادا یکی از خدا بی خبر

'برای خودش انتخابت کند..!

 

 

سهم “من” از “ تو ” عشق نیست..

ذوق نیست...

اشتیاق نیست....

همان
 
دلتنگی بی پایانی ست کهشبها دیوانه ام می کند.....!

 

 

درد دارد. . .

وقتی همه چیزرامیدانی…

وفکر میکنند که نمیدانی...

و
 غصه میخوری که میدانی…

و میخندندکه نمیدانی

 


گاهـــی ...

نمیشـــــــه دســت از

دوســـــت داشتن یکــی برداشــت

حــــــــــــــــــــــتی وقتــــی ازش دلخــــــوری ...

 

دلم...

پراز زخم هایست...

که قرار است وقتی بزرگ شدم...

فراموششان کنم...!


www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

مژده
ساعت13:03---25 دی 1392
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد ، هیچ فاصله ای دور نیست ،

هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند !

محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است


bahar
ساعت16:55---24 دی 1392
kash yechi bod inja liket mikardim amo reza tarafdare webetama kheili alieee !!! dost dashti be Kolbe haghire ma ham sar bezan :lll

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان